lørdag den 6. februar 2016

Retro jerseykjole - første udgave færdig

Som jeg skrev tidligere, er jeg igang med at udarbejde et nyt mønster. Her er så den første udgave af kjolen. Der skal laves lidt tilretning inden næste kjole, men jeg er superglad for den....


...Jeg have desværre ikke nok af retrostoffet, så lommerne blev syet i brun babyfløjl, hvilket jeg er meget tilfreds med.
Kjolen er lavet af tre dele foran og tre bagpå så den følger kroppen og ligger sig pænt. Dette er fantaktisk for mig, der har svaj i ryggen og lidt til gården og gaden hvad angår hofter og bagdel.
Dette mønster kommer jeg til at lave mange kjoler i, kan jeg allerede mærke.







2 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så flot - du er super dygtig!

    Kh Anna

    SvarSlet
  2. Den er super super flot!!! Lækkert print og smuk krave. You rock girl!!

    SvarSlet